abcseo

abcseo

abcseo

abcseo

  • ۰
  • ۰

ترفندهای دکوراسیون: همان طور که آدم هایی وجود دارند که به سبک دکوراسیونی مینیمال علاقه دارند، آدم های زیادی هم وجود دارند که دقیقا در نقطه مقابل این افراد ایستاده اند و دوست دارند در خانه های با جزئیات زیاد زندگی کنند؛ خانه هایی پر از رنگ و بافت و وسیله دکوری و مبلمان. شاید تصور چنین دکوراسیونی برای تان سخت باشد اما اگر این مطلب را دنبال کنید دقیقا متوجه می شودی منظورمان چه سبک دکوراسیونی است، ما پیش خودمان اسم این نوع سبک دکوراسیونی را سبک شلوغ گذاشته ایم، شما می توانید هر طور که راحت هستید این سبک را صدا بزنید. با چیدانه همراه باشید تا ببینیم که برای داشتن خانه ای به سبک شلوغ چه کارهایی باید انجام دهیم. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: هیچ فضایی را خالی نگذارید

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان نباید هیچ فضای خالی ای باقی بگذارید تا در نهایت بتوانید به سبک دکوراسیونی شلوغ دست پیدا کنید. روی همه دیوارها تابلو نصب کنید؛ تابلوهایی که پر نقش و نگار اند، خود دیوارها را با کاغذ دیواری های طرح دار و رنگارنگ بپوشانید، برای رومبلی ها از پارچه های مخمل با طرح های برجسته استفاده کنید، روی میزهای بفل مبلی و جلو مبلی را با انواع وسیله های دکوری پر کنید و خلاصه این که هیچ جایی نباید بی طرح و رنگ باقی بماند. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: با رنگ ها بازی کنید 

اگر به استفاده از رنگ های زیاد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان علاقه دارید، سبک دکوراسیونی شلوغ بهترین انتخاب برای شما است. این سبک دکوراسیونی به شما اجازه این را می دهد که با انواع رنگ ها بازی کنید و ترکیب رنگی هایی را امتحان کنید که شاید تا به حال کسی به فکر استفاده از آن ها نیوفتاده است. در دکوراسیون شلوغ دست شما برای ابراز خلاقیت های وجودی تان بسیار باز است.  

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: سبک ها مختلف را با هم ترکیب کنید

اگر بخواهیم دقیق تر به سبک دکوراسیونی شلوغ نگاه کنیم می بینیم که این سبک دکوراسیونی جذاب شباهت زیادی با سبک تلفیقی دارد، با این تفاوت که در سبک دکوراسیونی تلفیقی ما به قوانین سبک ها احترام می گذاریم و آن ها را همان جور که هستند استفاده می کنیم اما در سبک دکوراسیونی شلوغ شما می توانید از این سبک ها ایده بگیرید و آن ها را در قالب سبک شلوغ به کار ببرید. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: استفاده از طرح های زیاد 

اگر به خانه ای که سبک دکوراسیونی شلوغ دارد نگاه کنید به سرعت متوجه خواهید شد که در چنین خانه ای طرح ها و نقش های مختلف حرف اول را می زند. شما اجازه دارید که هر طرحی را فکرش را بکنید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید، مهم این است که شما از بودن این طرح ها در دکوراسیون خانه تان احساس رضایت کنید، حرف دیگران خیلی مهم نیست این شما هستید که باید از دکوراسیون داخلی خانه تان احساس رضایت کنید. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: بافت های مختلف در خانه 

بافت های مختلف به خانه شما عمق و بعد اضافه می کنند، این بافت ها به شما کمک می کنند تا خانه با دکوراسیون گرم تر و صمیمی تر داشته باشید. در ضمن بافت های مختلف باعث می شوند تا شما بتوانید حضور مواد و متریال های مختلفی را در خانه تان تجربه کنید، اصلا هم به این قضیه فکر نکنید که آیا همنشینی این مواد و مصالح خوب می شود، یا نه در دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ آن قدر بافت های مختلف وجود دارد که خیال شما را از این بابت راحت می کند. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: توجه به نورپردازی ها 

نورپردازی ها هم یکی از آن فاکتورهایی هستند که می توانید از انواع مختلف آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های شلوغ استفاده کنید. دست شما در این زمینه هم باز است. منابع نوری مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره بگیرید. آباژورها، چراغ های روشنایی دیواری، لوستر های مدرن و مختلف و ... . همه آن ها را می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی این نوع خانه ها استفاده کنید. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: لوازم دکوری مورد علاقه تان 

اگر وسیله ای هست که شما را وادار به خندیدن و لبخند زدن می کند باید حتما آن را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. مثلا گلدان های تزیینی که خانه ‌را افسانه‌ای می‌کنند و یا حتی پارتیشن های دکوراتیو برای تفکیک فضاهای داخلی منزل؛ فرقی نمی کند که این وسیله های چه چیزی باشند، مهم بودنشان در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان است. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: ویترین های شلوغ 

ویترین های شلوغ با طبقه بندی های زیاد مختص خانه های با سبک دکوراسیونی شلوغ هستند. این قفسه ها به شما اجازه می دهند که لوازم دکوری مورد علاقه تان را همچون یک نمایشگاه خانگی به عرضه بگذارید و از دیدن آن ها لذت ببرید. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ: سقف ها را فراموش نکنید 

همان طور که گفتیم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های شلوغ هیچ عنصری بدون تزیین باقی نمی ماند و این یعنی این که سقف ها نیز این قضیه مستثنی نیستند. برای سقف ها هم می توانید از ایده ها و ترفند های دکوراسیونی زیادی استفاده کنید. استفاده از کاغذ های دیواری برای سقف، رنگ امیزی آن ها، استفاده از سقف های کاذب و یا حتی استفاده از اسمان های مجازی. همه این ها را می توان برای طراحی سقف در خانه هایی به سبک دکوراسیونی شلوغ اسفاده کرد. 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک شلوغ

لزومی ندارد که یک شبه خانه تان را به خانه ای با دکوراسیون شلوغ تبدیل کنید. می توانید این کار را سر صبر و در دراز مدت انجام دهید. هر بار که چیزی را می بینید که فکر می کنید به آن علاقه دارید، می توانید آن را خریداری کنید و به دکوراسیون خانه تان اضافه کنید با این کار بعد از مدتی می توانید ببینید که خانه تان تبدیل به خانه ای شده است که جز به جز آن را دوست دارید.

  • ۹۵/۰۵/۲۷
  • وحید شریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی