abcseo

abcseo

abcseo

abcseo

  • ۰
  • ۰

جامدادی نمدی


 

 

امروزه استفاده از پارچه های نمدی برای درست کردن کاردستی و کیف و .. خیلی رایج شده .. شما فقط کافیه کمی دوخت و دوز بلد باشید اونم نه به صورت حرفه ای .. یه دوخت و دوز ساده و دندون موشی کفایت میکنه !

استفاده از این پارچه ها به خاطر داشتن تنوع در رنگ برای کارهای هنری مناسب ترین انتخاب هست .. شما میتونید این پارچه ها رو از بازار یا فروشگاه های اینترنتی به راحتی تهیه کنید .

برای درست کردن یه جامدادی یا جاعینکی ابتدا دو تا مستطیل به اندازه ای که نیاز شما هست برش بزنید . اندازه یکی از این مستطیل ها کمی بلندتر باشه ..

در تصویر میبینید که برای در آوردن این جامدادی از سادگی روی اون یه سگ تکه دوزی شده .. الگوی شکلی رو که میخواید با رنگ دیگه روی پارچه در بیارید و اون رو روی کار بچسبونید . جزئیات کار رو میتونید با رنگهای دیگه پارچه نمدی روی کار پیاده کنید .

دور کار رو با رنگ دیگه به صورت دندون موشی بدوزید و در قسمت بالای کار یه دکمه متصل کنید . گذاشتن جا دکمه ای در قسمت بالایی یادتون نره !

 

 

در تصویر زیر میبینید که همین کار به شکل دیگه روی رنگ دیگه ای از پارچه انجام شده است .

 

 

درست کردن این جامدادی خیلی خیلی راحت و بی دردسره .. میتونید از همین شیوه برای درست کردن کیف برای تبلت یا موبایل هم استفاده کنید .

 

 

  • ۹۵/۰۶/۲۷
  • وحید شریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی